تور مجازی پانومن

نمونه کارهای تور مجازی استودیو پانومن

نمونه کارهای منتخب

مجتمع فرهنگی آموزشی کوشش
مجتمع فرهنگی آموزشی کوشش
مجتمع فرهنگی آموزشی کوشش با دارا بودن 4 مدرسه مجهز در سطح منطقه 3 تهران از مراکز شناخته شده و معتبر آموزشی دخترانه پایتخت است. در این تور مجازی با بهره‌گیری از قالب پیشرفته و اختصاصی مراکز چند شعبه‌ای پانومن استفاده شده که به طور ویژه برای معرفی مجموعه‌هایی که دارای چندین شعبه در لوکیشنهای مختلف هستند طراحی شده است.
مشاهده
کرج
شرکت زعفران سحرخیز
شرکت زعفران سحرخیز
شرکت سحرخیز تولید کننده مرغوبترین زعفران در ایران است. در این تور مجازی زیبا و چشم‌نواز که در شهرهای مشهد، تهران و شیراز عکاسی و فیلمبرداری شده است، کارخانجات، فروشگاه‌ها، شعبات، مراکز پخش و دانشگاه سحرخیز معرفی شده اند.
مشاهده
مشهد
تهران
هتل پارسیان آزادی
هتل پارسیان آزادی
هتل زیبا و لوکس پنج ستاره پارسیان آزادی تهران از جمله هتلهای پرطرفدار پایتخت است. در این تور مجازی با بهره‌گیری از نماهای روز و شب و نماهای زنده و تصاویر HDR، بخشهای مختلف این هتل زیبا به تصویر کشیده شده‌اند. این پروژه به صورت دوزبانه تدوین یافته و قابلیت تغییر زبان در لحظه وجود دارد.
مشاهده
تهران
بیمارستانها و دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
بیمارستانها و دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
در قالب این ابر پروژه، بیمارستانها، دانشکده‌ها، پژوهشکده‌ها و مراکز اداری و ورزشی و پارک فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در شهر تهران با جدیدترین امکانات اختصاصی تورهای مجازی پانومن مانند جستجوی هوشمند، ناوبری خودکار، ... به دو زبان فارسی و انگلیسی معرفی شده‌اند.
مشاهده
شیراز
تور مجازی 360 درجه از رستوران ارکیده
رستوران کافه ارکیده
مجموعه رستوران‌های ارکیده با بیش از ۶۵ سال تجربه رستوران‌داری به همراه هفت شعبه مجلل و لوکس خود در استان‌های تهران، البرز و مازندران از جمله فاخرترین مجموعه رستوران‌های ایران است. در این تور مجازی زیبا به دیدن شعبه‌های مجموعه خوشنام و با سابقه ارکیده در شهرهای تهران، کرج و متل قو (سلمانشهر) می‌رویم.
مشاهده
کرج
کرج
دکل حفاری دریایی شرکت مپنا
دکل حفاری دریایی شرکت مپنا
گروه مپنا به عنوان یکی از بزرگترین هلدینگهای اقتصادی کشور دارای بیش از 40 شرکت زیر مجموعه بوده و در زمینه طراحی و احداث نیروگاه‌های حرارتی، اجرای پروژه‌های نفت و گاز و حمل و نقل ریلی فعالیت دارد. در این تور مجازی جذاب و خاص، دکل دریایی این شرکت معرفی شده است. این دکل معظم در خلیج فارس و در نزدیکی مرز ایران و قطر قرار دارد.
مشاهده
خلیج فارس
مرکز جراحی محدود شفا
مرکز جراحی محدود شفا
مركز جراحی محدود شفا به عنوان اولین مرکز جراحی محدود استان سمنان، مجموعه‌ای مدرن و مجهز در زمینه خدمات جراحی سرپایی در شهر شاهرود است. این پروژه تور واقعیت مجازی که به سه زبان فارسی ، انگلیسی و عربی تدوین یافته، از جدیدترین تکنیکهای اختصاصی پانومن شامل هات اسپاتهای متن و تصویردار، جستجوی هوشمند، مسیریابی هوشمند و... استفاده شده است.
مشاهده
شاهرود سمنان
تورهای مجازی ایران
تورهای مجازی ایران
مجموعه تورهای مجازی جاذبه های گردشگری و دیدنیهای ایران مجموعه‌ای منحصربفرد از تورهای مجازی چند رسانه‌ای معرفی کننده جاذبه‌های ایران زیبا است که با استقبال بی نظیر مخاطبان روبرو گشته و با آمار بازدید روزانه هزاران نفر، از جمله بهترین و فاخرترین محتوای با کیفیت گردشگری کشور بشمار می‌رود.
مشاهده
ایران
تور مجازی 360 درجه از کارخانجات صنعتی کایکو کرمانشاه
کارخانجات صنعتی کایکو کرمانشاه
هلدینگ کایکو مجموعه‌ای از چندین کارخانه صنعتی بوده و در زمینی به مساحت 310.000 متر مربع در حومه شهر کرمانشاه واقع گردیده است. این مجموعه صنعتی تولید کننده دهها نوع محصول صنعتی متفاوت و با کیفیت است که بخش عمده‌ای از این محصولات به خارج از کشور صادر می‌شود.
مشاهده
کرمانشاه
مرکز آموزش خلبانی آرتا کیش
مرکز آموزش خلبانی آرتا کیش
مرکز آموزش خلبانی آرتا کیش، اولین و بزرگترین مرکز آموزش خلبانی در کشور است و با تجربه ای بالغ بر 21 سال در فرودگاه بین المللی پیام مشغول به فعالیت می‌باشد. در این تور مجازی زیبا به تماشای بخشی از ناوگان پروازی مجهز این مرکز و همچنین فضاها و امکانات آموزشی آن می‌رویم.
مشاهده
کرج
کرج

جدیدترین نمونه کارها

دندانپزشکی رایا
کلینیک دندانپزشکی رایا
کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی رایا با بهره گیری از دندانپزشکان و جراحان حاذق و جدیدترین امکانات روز دنیا در خیابان اسفندیار تهران قرار دارد. در این تور واقعیت مجازی، قسمتهای مختلف این مرکز مجهز با قالب اختصاصی پانومن معرفی شده‌اند.
مشاهده
تهران
کتابخانه دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
کتابخانه دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در سال 1348 تاسیس شد و در سال 1401 به ساختمان جدید واقع در ضلع شرقی دانشگاه صنعتی نوشیروانی انتقال یافت. در این تور دو زبانه، بخشهای مختلف این کتابخانه جدید و ارزشمند، معرفی شده است.
مشاهده
تهران
دانشکده داروسازی
دانشکده داروسازی
دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال 1366 راه اندازی شد و در خیابان ولیعصر تهران در کنار دانشکده پرستاری و مامایی قرار دارد.
مشاهده
تهران
دانشکده پزشکی
دانشکده پزشکی
دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال 1338 بنیانگذاری شده و در منطقه ولنجک تهران قرار دارد.
مشاهده
تهران
دانشکده دندانپزشکی
دانشکده دندانپزشکی
دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال 1344 با همت و تلاش دکتر شیخ الاسلامی و مرحوم استاد دکتر حسین نواب با پذیرش 120 دانشجو آغاز به کار نمود.
مشاهده
تهران
دانشکده پیراپزشکی
دانشکده پیراپزشکی
دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال 1351 بصورت یک مؤسسه آموزشی خصوصی تحت عنوان ”انستیتو عالی علوم بیمارستانی“ تأسیس گردید و در سال 1366 به ”مجتمع علوم پیراپزشکی“ تغییر نام داد.
مشاهده
تهران
دانشکده پرستاری و مامایی
دانشکده پرستاری و مامایی
دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال ۱۳۲۶ با نام مدرسه عالی پرستاری شروع به فعالیت نمود ودر سال 1365 همزمان با تغییر ساختار دانشکده، نام آن نیز به دانشکده پرستاری و مامائی تغییر یافت.
مشاهده
تهران
دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی
دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی
دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در کنار انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور و در شهرک قدس(غرب)، بلوار شهید فرحزادی واقع شده است.
مشاهده
تهران
دانشکده طب سنتی
دانشکده طب سنتی
دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال 1387 با پوشش 3 گروه آموزشی شامل داروسازی سنتی، طب سنتی و اخلاق پزشکی آغاز به کار نمود.
مشاهده
تهران
دانشکده فناوریهای نوین پزشکی
دانشکده فناوریهای نوین پزشکی
دانشکده فناوریهای نوین پزشکی شهید بهشتی از سال 1392 آغاز به کار کرده است. این دانشکده در خصوص تربیت نیروی متخصص در چهار رشته مهندسی بافت، پزشکی مولکولی، علوم سلولی کاربردی و بیوتکنولوژی فعالیت دارد.
مشاهده
تهران
دانشکده مجازی، آموزش پزشکی و مدیریت
دانشکده مجازی، آموزش پزشکی و مدیریت
دانشکده مجازی آموزش پزشکی و مدیریت دانشگاه شهید بهشتی در سال 1391 با هدف ارتقای کمی و کیفی فرآیند آموزش ، پژوهش و کارآفرینی تاسیس شده است.
مشاهده
تهران
دانشکده علوم توانبخشی
دانشکده علوم توانبخشی
دانشكده علوم توانبخشی فعاليت خود را قبل از انقلاب درسال 1353 با عنوان انستيتو بینایی‌سنجی (اپتومتری) وابسته به دانشگاه ملی سابق آغاز کرد و در نهایت با تاسيس دانشكده علوم توانبخشی در دانشگاه علوم پزشكی شهيد بهشتی موافقت شد.
مشاهده
تهران
دانشکده بهداشت و ایمنی
دانشکده بهداشت و ایمنی
دانشکده بهداشت و ایمنی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال 1351 مرکز آموزشی تحت عنوان انستيتو عالی علوم بيمارستانی تاسيس شد. در سال 1358 به مجتمع علوم پيراپزشكی تغيير نام يافت و از سال 1369 دانشكده بهداشت به طور مستقل مشغول به فعالیت شد.
مشاهده
تهران
آفیس هوشمند TIS
دفترکار هوشمند TIS
شرکت گسترش داده پردازی آوا به عنوان نماینده رسمی محصولات هوشمند سازی ساختمان TIS در ایران، یکی از پروژه های هوشمند سازی خود را در این تور مجازی خاص به تصویر کشده است. در این تور مجازی منحصربفرد، با استفاده از پنلهای هوشمند TIS، امکان کنترل المانهای مختلف دفترکار مانند نور، پرده و موسیقی وجود دارد.
مشاهده
qazvin
پارک علم و فناوری حوزه سلامت
پارک علم و فناوری سلامت
به منظور توسعه زیرساخت‌ها برای دوام فناوری درحوزه پزشکی، فاز نهایی پارک علم و فناوری حوزه سلامت وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درحال تکمیل است.
مشاهده
تهران
اماکن ورزشی دانشگاه
مجموعه ورزشی دانشگاه
مجموعه ورزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در کنار ساختمان اداری دانشگاه و در منطقه ولنجک واقع شده است این مجموعه دارای امکانات متعدد ورزشی و تربیت بدنی می‌باشد.
مشاهده
تهران
آزمایشگاه­‌های جامع تحقیقاتی
آزمایشگاه­‌های جامع تحقیقاتی
آزمایشگاه­‌های جامع تحقیقاتی با حمایت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در سال 1387 به منظور تسهیل در روند انجام تحقیقات و با هدف ارائه خدمات تخصصی و پاسخ به نیازهای پژوهش در زمینه خدمات آزمایشگاهی به محققین آغاز به کار کرد.
مشاهده
تهران
تور مجازی 360 درجه از شهرستان ممقان آذربایجان شرقی
شهرستان ممقان
ممقان در استان آذربایجان شرقی در فاصله 35 کیلومتری شهر تبریز واقع شده است. ممقان دیار خوبان و شهر تعاون و همکاری در ایران است. ممقان همچنین پایتخت نخودچی جهان بوده و میزبان صنایع متعددی می‌باشد. در این تور مجازی به دیدن جادبه‌های گردشگری و دیدنی شهر زیبای ممقان می‌رویم.
مشاهده
آذربایجان شرقی
تور مجازی 360 درجه از پژوهشگاه رویان
مرکز توسعه فناوری محصولات پیشرفته سلولی پژوهشگاه رویان
پژوهشگاه راهبردی رویان از جمله مراکز مهم تحقیقاتی و پژوهشی در کشور می باشد. در این پروژه تورمجازی، بخش‌های مختلف مرکز توسعه فناوری محصولات پیشرفته سلولی پژوهشگاه رویان شامل طبقات مختلف، آزمایشگاهها و فضاهای تمیز (Clean Areas) در قالب تصاویر HDR و پانورامای زنده (تلفیق ویدئو بر روی عکس) به تصویر کشیده شده است.
اطلاعات بیشتر
tehran
خانه هوشمند TIS
خانه هوشمند TIS
شرکت گسترش داده پردازی آوا به عنوان نماینده رسمی محصولات هوشمند سازی ساختمان TIS در ایران، یکی از پروژه های هوشمند سازی خود را در این تور مجازی خاص به تصویر کشیده است. در این تور مجازی منحصربفرد، با استفاده از پنلهای هوشمند TIS، امکان کنترل المانهای مختلف خانه مانند نور، پرده و موسیقی وجود دارد.
مشاهده
شیراز
بیمارستان طرفه
بیمارستان طرفه
این مرکز در سال ۱۳۳۳ توسط مرحوم دکتر طرفه بصورت بیمارستان تکمیل و تجهیز شد و از سال ۱۳۵۵ تحت پوشش سازمان منطقه‌ای بهداری استان تهران و سپس در سال ۱۳۷۲ تحت نظارت و سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی قرار گرفت .
مشاهده
تهران
بیمارستان مهدیه
بیمارستان مهدیه
این بیمارستان ابتدا به صورت تک تخصصی زنان و زایمان فعالیت خود را آغاز کرد و پس از جذب هیئت علمی مورد نیاز در سال 1366 به صورت آموزشی ادامه فعالیت داد.
مشاهده
تهران
بیمارستان آیت الله طالقانی
بیمارستان آیت الله طالقانی
اين مركز درسال 1357 با نام نقاهتگاه كمک شماره 2 احداث و در دی ماه سال 1358 پس از پيروزی انقلاب اسلامی با نام مركز پزشكی آموزشی و درمانی آيت الله طالقانی به دانشگاه شهيد بهشتی واگذار شد.
مشاهده
تهران
بیمارستان امام حسین(ع)
بیمارستان امام حسین (ع)
این بیمارستان در سال ۱۲۳۳ تاسیس شد و در حال حاضربا ارایه ۱۵ نوع تخصص در حال خدمت رسانی به مراجعین است.
مشاهده
تهران
بیمارستان مفید
بیمارستان کودکان مفید
این بیمارستان به همت حبیب الله مفید در سال 1353 به عنوان یک بیمارستان خیریه پایه گذاری شد و در سال 1365به صورت رسمی دراختیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی قرار گرفت.
مشاهده
تهران
بیمارستان اختر
بیمارستان اختر
این بیمارستان در سال 1325 توسط خانم اخترالملوک سهرابی وقف هلال احمر شد و ساختمان مرکزی نیز در سال 1332 آغاز به کار کرد.
مشاهده
تهران
بیمارستان دکتر مسیح دانشوری
بیمارستان دکتر مسیح دانشوری
بيمارستان دكتر مسيح دانشوری بیش از 115 سال پیش جهت مداوای بيماری ريوی ‏مظفرالدين شاه قاجار و به توصيه پزشك معالج او احداث و در سال 1377 "مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی سل و بيماری‌های ريوی بیمارستان دکتر مسيح دانشوری"، پایه گذاری شد.‏
مشاهده
تهران
بیمارستان شهدای تجریش
بیمارستان شهدای تجریش
فعالیت رسمی این بیمارستان با احداث ساختمان 3 طبقه موجود در سال 1340 آغاز به کار کرد. به دنبال آن به ترتیب ساختمان‌های فعلی درمانگاه‌ها و پاویون پزشکان در سال 1347 و ساختمان 6 طبقه (ساختمان اصلی بخشها) در سال 1348 افتتاح شد.
مشاهده
تهران
بیمارستان شهید مدرس
بیمارستان شهید مدرس
این بیمارستان در سال 1354 توسط سازمان برنامه، تجهیز و به دانشکده پزشکی دانشگاه ملی ایران واگذار شد و در ابتدای تاسیس بیمارستان با بخش هایی از جمله قلب و عروق، هماتولوژی، جراحی عمومی ،ارولوژی، دیالیز، نفرولوژی ،جراحی قلب و بخش های پاراکلینکی شروع به کار کرد.
مشاهده
تهران
بیمارستان شهدای گمنام
بیمارستان شهدای گمنام
درمانگاه خیریه شهدای گمنام در سال 1363 توسط 2 خیر بنا شد و در سال 1391 طی تفاهم نامه‎‌ای، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی امور بهسازی، مدیریتی و راهبردی این درمانگاه را برای تبدیل آن به بیمارستان در دست گرفت.
مشاهده
تهران

نمونه پروژه‌های انجام شده بر اساس دسته بندی

نمونه پروژه تور مجازی کارخانه ها
نمونه پروژه تور مجازی دانشگاهها
نمونه پروژه تور مجازی مدرسه
نمونه پروژه تور مجازی مهد کودکها
نمونه پروژه تور مجازی بیمارستانها
نمونه پروژه تور مجازی رستورانها و کافی شاپها
نمونه پروژه تور مجازی هتل
نمونه پروژه تور مجازی آزمایشگاه
نمونه پروژه تور مجازی نمایشگاه
نمونه پروژه تور مجازی تالارها
نمونه پروژه تور مجازی فروشگاهها
نمونه پروژه تور مجازی باشگاه و مراکز ورزشی

موقعیت پروژه‌های تور مجازی انجام شده توسط استودیو پانومن در سراسر کشور

برای مشاهده بر روی پروژه دلخواه کلیک کنید