تور مجازی باشگاه ها و مراکز ورزشی

نمونه تورهای مجازی ساخته شده برای مراکز ورزشی توسط استودیو پانومن:

اماکن ورزشی دانشگاه
مجموعه ورزشی دانشگاه
مجموعه ورزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در کنار ساختمان اداری دانشگاه و در منطقه ولنجک واقع شده است این مجموعه دارای امکانات متعدد ورزشی و تربیت بدنی می‌باشد.
مشاهده
تهران
در اثنای زندگی پرمشغله امروز یکی از بهترین راه حل ها برای حفظ سلامتی و کسب نشاط شرکت در فعالیت های ورزشی است. باشگاه ها و مراکز ورزشی اماکنی هستند که شامل تجهیزات مختلف و فضای ویژه خاص رشته های ورزشی می باشند. یکی از بهترین راهکارهای معرفی این محیط ها استفاده از تورهای مجازی ۳۶۰ درجه است. با بهره‌گیری از تور مجازی می‌توان تمام فضای باشگاه ها و مراکز ورزشی را همراه با جزئیات کامل نمایش داد. قبل از انتخاب محیط های ارائه خدمات مانند فضاهای ورزشی مخاطبان تمایل دارند تا با امکانات قابل ارائه در آن محیط آشنا شوند. با استفاده از تور مجازی این امکان فراهم می گردد تا در هر ساعت از شبانه روز و از هر مکان فضای باشگاه یا سالن ورزشی در بهترین حالت خود قابلیت نمایش به علاقمندان و مخاطبان را داشته باشد.
تور مجازی باشگاه
با بهره مندی از تکنیک های پیشرفته در تور مجازی مانند تصاویر ترکیبی میتوان از یک نما چندین فریم ۳۶۰ درجه تهیه نموده و کاربری‌های مختلف آن محیط را در یک قاب نمایش داد. همچنین با استفاده از پانورامای زنده می توان تحرک و پویایی را در محیط های ورزشی در قالب تصاویر ۳۶۰ درجه متحرک به تصویر کشید. بر روی تصاویر ۳۶۰ درجه امکان قرار دادن انواع کلیپ های ویدیویی نیز وجود دارد. هزینه تهیه تور مجازی به نسبت سایر رسانه های تبلیغاتی اندک بوده و با یکبار هزینه امکان بهره برداری از قابلیت ها و ویژگی های موثر آن به صورت دائمی وجود دارد.

با استفاده از تور مجازی و نماهای فراگیر ۳۶۰ درجه باشگاه ها و مراکز ورزشی بهتر دیده خواهند شد و مخاطبان با اطمینان کامل نسبت به تهیه خدمات قابل ارائه این مراکز اقدام خواهند نمود.

ما در پانومن صاحب راه حل های متمایز و حرفه ای برای ساخت تور مجازی هستیم و با تلفیق عکس برداری حرفه ای با مدرنترین تجهیزات و دانش و تخصص طراحی گرافیک و وب سایت، تورهای مجازی زیبا و متفاوتی را به صاحبان محترم مشاغل و کسب و کار ارائه می دهیم.

انواع تور مجازی و نمونه تورهای ساخته شده توسط استودیو پانومن:

نمونه پروژه تور مجازی کارخانه ها
نمونه پروژه تور مجازی دانشگاهها
نمونه پروژه تور مجازی مدرسه
نمونه پروژه تور مجازی مهد کودکها
نمونه پروژه تور مجازی بیمارستانها
نمونه پروژه تور مجازی رستورانها و کافی شاپها
نمونه پروژه تور مجازی هتلها و مراکز اقامتی
نمونه پروژه تور مجازی آزمایشگاه
نمونه پروژه تور مجازی نمایشگاه
نمونه پروژه تور مجازی تالارها
نمونه پروژه تور مجازی فروشگاهها
نمونه پروژه تور مجازی باشگاه و مراکز ورزشی