تور مجازی مهد کودک ها و مراکز پیش دبستانی

تور مجازی مهد کودک
محیط های آموزشی جایی هستند که همه ما زمان زیادی از زندگی خود را در آن می گذرانیم. سالهای قبل از مدرسه در مهدکودک و پیش دبستانی تا مقاطع مختلف تحصیلی در مدرسه و پس از آن دانشگاه محیط هایی هستند که سال‌های زیادی از عمر هر فرد برای کسب آموزش و فراگیری علم و تخصص در آن صرف می شود.
رسته آموزش از جمله شاخه‌های بسیار مهم و راهبردی فعالیت در هر جامعه است. در کشور ما به لطف همت فعالان این بخش شاهد ظهور مراکز مجهز و توانمند بسیاری در امر آموزش هستیم. مهدکودک ها و پیش دبستانی ها به عنوان پایه ای ترین کانونهای شروع آموزش به افراد جامعه باید دارای استاندارد ها و امکانات به روز و موثری برای بهره وری حداکثری در امر آموزش باشند.
بخش مهمی از نظر مثبت والدین برای ثبت نام کودک خود در یک مهد کودک یا پیش دبستانی را امکانات، تجهیزات و محیط مناسب آن مجموعه رقم می‌زند لذا تلاش برای معرفی امکانات و تجهیزات از مهمترین شاخص های تبلیغاتی است که باید مد نظر مسئولان و مدیران این مراکز قرار گیرد.
به جرات می‌توان گفت تورمجازی موثرترین راه معرفی محیط و امکانات مهد کودک ها و مراکز پیش دبستانی است. با مشاهده کامل فضای بیرونی و درونی مهد کودک یا پیش دبستانی و مشاهده جزئیات امکانات و تجهیزات توسط تور بازدید مجازی، اطمینان والدین به آن مرکز آموزشی بیشتر شده و در فضای سخت رقابت برای جلب مشتری، کار مدیران برای جذب تعداد دلخواه مخاطبان بسیار آسان تر خواهد شد.
در قالب تور مجازی می توان با تهیه تصاویر ۳۶۰ درجه از همه فضاهای بیرونی و درونی یک مهدکودک یا مرکز پیش دبستانی، نسبت به نمایش این فضاها به والدین اقدام نمود.
تور مجازی مهد کودک نگار و پیش دبستانی مهر دانش
در مجموعه بزرگی مانند مهدکودک نگار و پیش دبستانی مهر دانش شیراز که کار عکس برداری و ساخت تور مجازی آن توسط پانومن صورت گرفته، بهترین راه حل برای معرفی فضاها و امکانات مجموعه، شیوه ارائه امکان بازدید مجازی به والدین از طریق تور مجازی می باشد. زیرا به دلیل مسائلی مانند وسعت مجموعه، مسائل بهداشتی و محیطی، آرامش کودکان، رعایت استانداردهای آموزش و غیره امکان حضور همه والدین در تمام قسمتهای مجموعه برای مشاهده محیط و قابلیت های مجموعه میسر نیست. 
تور مجازی روشی موثر در جذب مخاطب به سوی کسب و کارها است و با یک بار هزینه اندک قابلیتی بسیار موثر در امر تبلیغات برای کسب و کارها فراهم می گردد. پانومن به عنوان یکی از باسابقه ترین مراکز عکسبرداری و ساخت تور مجازی در ایران با بهره مندی از تجهیزات مدرن و تخصص در زمینه عکس برداری، طراحی گرافیک و قالب و برنامه نویسی آماده است تا تور مجازی مهد کودک ها و مراکز پیش دبستانی را در حرفه ای ترین شکل ممکن تهیه و ارائه نماید.

انواع تور مجازی و نمونه تورهای ساخته شده توسط استودیو پانومن:

نمونه پروژه تور مجازی کارخانه ها
نمونه پروژه تور مجازی دانشگاهها
نمونه پروژه تور مجازی مدرسه
نمونه پروژه تور مجازی مهد کودکها
نمونه پروژه تور مجازی بیمارستانها
نمونه پروژه تور مجازی رستورانها و کافی شاپها
نمونه پروژه تور مجازی هتلها و مراکز اقامتی
نمونه پروژه تور مجازی آزمایشگاه
نمونه پروژه تور مجازی نمایشگاه
نمونه پروژه تور مجازی تالارها
نمونه پروژه تور مجازی فروشگاهها
نمونه پروژه تور مجازی باشگاه و مراکز ورزشی