تور مجازی نمایشگاه‌ها

نمونه تورهای مجازی ساخته شده برای نمایشگاه‌ها توسط استودیو پانومن:

بانیان نمای مبنا

تور مجازی غرفه نمایشگاهی شرکت بانیان نمای مبنا در دومین همایش نما

شرکت بانیان نما به عنوان یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه مهندسی نما در کشور فعالیت دارد و زیر مجموعه گروه شرکتهای مبنا می باشد. این شرکت مهندسی در سال 1377 تاسیس شده و دارای پرتفولیویی موفق از نمونه کارهای اجرا شده می باشد. در این تور مجازی، غرفه نمایشگاهی شرکت بانیان نما را در دومین همایش نما در سال 1399 که در بوستان گفتگو شهر تهران برگزار شده است را مشاهده می‌فرمایید.

Image

نمایشگاه بین المللی Midex - پرشین استونیت

تور مجازی نمونه کارهای شرکت پرشین در نمایشگاه بین المللی میدکس

شرکت پرشین تولید کننده شیتهای استونیت یا مرمر مصنوعی می باشد. این شرکت در شهر اصفهان قرار دارد و یکی از تولید کنندگان معتبر استونیت در ایران می باشد. در این تور مجازی، نمونه تولیدات شرکت پرشین در نمایشگاه بین المللی میدکس تهران قابل مشاهده است.

Image
برگزاری نمایشگاه ها و رویدادهای مختلف فرهنگی، تجاری، آموزشی و غیره، فرصتی برای تبادل تجربیات و معرفی خدمات و کالاهای قابل ارائه فعالان و شاغلان در رسته های مختلف کسب و کار می باشد. این رویداد ها فرصت های ارزشمند هستند که در طی زمانی کوتاه برگزار می شوند و برگزاری یا شرکت در آنها به عنوان صاحب کسب و کار، مستلزم صرف هزینه های قابل توجه است. از این رو برنامه ریزی منسجم و دقیق برای بهره وری حداکثری از فرصت شرکت و حضور در این رویداد ها امری ضروری و به جا است. در فرصت کوتاه برگزاری یک نمایشگاه، غرفه صاحبان کسب و کار محلی برای ارائه خدمات و کالاهای قابل ارائه می‌باشد.
تور مجازی نمایشگاه
تورمجازی به دلیل ماهیت متفاوت اطلاع رسانی خود که بر مبنای شبیه سازی حضور فیزیکی در مکان مورد نظر شکل گرفته است، میزان تاثیرگذاری بسیار بیشتری نسبت به فیلم و عکس دارد و عملاً مخاطبان و بازدیدکنندگان خود را در فضای برگزاری رویداد یا نمایشگاه مورد نظر حس می‌کنند. با تهیه تور مجازی غرفه های نمایشگاهی می‌توان فضای نمایشگاهی که شامل چیدمان تبلیغات، محصولات و خدمات یک کسب و کار است را به صورت مداوم به مخاطبان نمایش داد و در طولانی مدت از مزایای آن بهره مند شد. در محیط همایش ها و سمینار ها نیز عواملی همچون حضور چهره های خاص و صاحب نظر، میزان استقبال مخاطبان و علاقه‌مندان و روند اتفاقات کلیدی در آن رویداد می توانند سوژه های مناسبی برای ثبت مداوم به صورت عکس و فیلم های فراگیر ۳۶۰ درجه باشند.

با بهره‌مندی از تصاویر پانورامای زنده که شامل کلیپ های ویدیویی جایگذاری شده در عکس‌های پانوراما هستند، روند برگزاری رویداد ها و نمایشگاه ها به صورت موثر و کارآمد قابل نمایش می باشد


ما در مرکز ساخت تور مجازی پانومن صاحب راه حل های متمایز و حرفه ای برای ساخت تور مجازی هستیم و با تلفیق عکس برداری حرفه ای با مدرنترین تجهیزات و دانش و تخصص طراحی گرافیک و وب سایت، تورهای مجازی زیبا و متفاوتی را به صاحبان محترم مشاغل و کسب و کار ارائه می دهیم.

نمایشگاه های مجازی

با توجه به وجود شرایط خاص مانند دوری مسافت، محدودیت در زمان و مکان برگزاری نمایشگاه‌ها، همه گیری جهانی ویروس کرونا و لزوم پرهیز از تجمعات و عواملی از این دست، در استودیو پانومن به ارائه راهکارهای برگزاری نمایشگاه مجازی اقدام کرده‌ایم. برای اطلاعات بیشتر مشاهده نمایید:

انواع تور مجازی و نمونه تورهای ساخته شده توسط استودیو پانومن:

نمونه پروژه تور مجازی کارخانه ها
نمونه پروژه تور مجازی دانشگاهها
نمونه پروژه تور مجازی مدرسه
نمونه پروژه تور مجازی مهد کودکها
نمونه پروژه تور مجازی بیمارستانها
نمونه پروژه تور مجازی رستورانها و کافی شاپها
نمونه پروژه تور مجازی هتلها و مراکز اقامتی
نمونه پروژه تور مجازی آزمایشگاه
نمونه پروژه تور مجازی نمایشگاه
نمونه پروژه تور مجازی تالارها
نمونه پروژه تور مجازی فروشگاهها
نمونه پروژه تور مجازی باشگاه و مراکز ورزشی