تور مجازی آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی

نمونه تورهای مجازی ساخته شده برای آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی توسط استودیو پانومن:

تور مجازی 360 درجه از پژوهشگاه رویان
مرکز توسعه فناوری محصولات پیشرفته سلولی پژوهشگاه رویان
پژوهشگاه راهبردی رویان از جمله مراکز مهم تحقیقاتی و پژوهشی در کشور می باشد. در این پروژه تورمجازی، بخش‌های مختلف مرکز توسعه فناوری محصولات پیشرفته سلولی پژوهشگاه رویان شامل طبقات مختلف، آزمایشگاهها و فضاهای تمیز (Clean Areas) در قالب تصاویر HDR و پانورامای زنده (تلفیق ویدئو بر روی عکس) به تصویر کشیده شده است.
اطلاعات بیشتر
tehran
آزمایشگاه­‌های جامع تحقیقاتی
آزمایشگاه­‌های جامع تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
آزمایشگاه­‌های جامع تحقیقاتی با حمایت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در سال 1387 به منظور تسهیل در روند انجام تحقیقات و با هدف ارائه خدمات تخصصی و پاسخ به نیازهای پژوهش در زمینه خدمات آزمایشگاهی به محققین آغاز به کار کرد.
مشاهده
تهران
تور مجازی 360 درجه از آزمایشگاه و موسسه مهر سهیلا کرج
موسسه خیریه مهر سهیلا
موسسه خیریه مهر سهیلا از جمله مراکز پیشرو در زمینه ارائه خدمات آموزش، پیشگیری و درمان بیماران مبتلا به سرطان در کشور است. با رویکرد آگاهی و امید بخشی به بیماران، جبران هزینه‌های درمان و تلاش برای شناخت بهتر سرطان و پیشگیری از این بیماری، این مجموعه که با حمایت خیرین دلسوز حمایت می‌شود، تاکنون افراد زیادی را تحت پوشش فعالیتهای مفید خود قرار داده است.
مشاهده
کرج
آزمایشگاه ژنیران تهران
آزمایشگاه ژنیران تهران
آزمایشگاه تحقیقاتی، خدماتی و آموزشی ژنیران با هدف ارائه خدمات بیوانفورماتیک به پژوهشگران و محققان حوزه های ژنتیک و بیوتکنولوژی راه انداری گردیده است. در این تور مجازی، با بخشها و تجهیزات این مرکز مجهز آشنا می شویم.
مشاهده
تهران
تور مجازی 360 درجه از آزمایشگاه مجازی علاالدین شو
آزمایشگاه مجازی پلتفرم آموزشی علاءالدین شو
پلتفرم آموزشی علاءالدین شو، بستری خلاقانه برای علاقمندان به یادگیری مهارتهای آزمایشگاهی است. در این پروژه آزمایشگاه رایمون دانا دایان به عنوان یک آزمایشگاه مجازی در این بستر آموزشی تصویربرداری شده است.
مشاهده
tehran
از جمله مراکز مهم در زمینه پیشبرد اهداف علمی و پزشکی، آزمایشگاه‌های تحقیقاتی و پژوهشی می باشند. نقش بی بدلیل پژوهشگران در یافتن راهکارهای علمی قابل انکار نیست. وجود امکانات و تجهیزات برای انجام این تحقیقات از جمله مهم‌ترین الزامات این حرفه می باشد. هم اکنون مراکز بسیار مجهز و پیشرفته‌ای در کشور وجود دارند که با لطف پژوهشگران و محققان توانمند کشورمان کار تحقیق و پژوهش را انجام می‌دهند. به دلیل اینکه معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیتهای این مراکز برای جذب محققان و پژوهشگران ضروری است، می توان با بهره‌مندی از تورهای مجازی امکانات و قابلیتهای این مراکز را به مخاطبان معرفی نمود.
تور مجازی آزمایشگاه ژنیران
یکی از روش های کارآمد در زمینه تصویرسازی از محیط‌های تحقیقاتی و آزمایشگاهی، تور مجازی می باشد. تور مجازی یک بستر چند رسانه ای با قابلیت پشتیبانی از انواع مختلف اطلاعات برای ارائه به مخاطبان است. علاوه بر عکسهای ۳۶۰ درجه، عکس های ثابت، ویدیو، متن، صوت و موسیقی، نقشه جغرافیایی، پلان ساختمان، جایگذاری انواع فایل مانند pdf و غیره از جمله امکانات تورهای مجازی می باشند. مجموعه چند رسانه ای تور مجازی بر روی تمام دستگاه‌ها مانند رایانه، تلفن همراه و تبلت قابل اجرا می باشد و علاوه بر آن در سرویس های اطلاع رسانی گوگل مانند Google Maps نیز قرار می گیرد. در تور مجازی امکان نمایش تحرک در تصاویر ۳۶۰ درجه نیز وجود دارد. با استفاده از پانورامای زنده این امکان فراهم می گردد تا در یک عکس پانورامای ۳۶۰ درجه بخشی از تصویر، یک کلیپ ویدیویی باشد. به عنوان مثال در هنگام نمایش فضای کاری یک آزمایشگاه، می توان تحرک پرسنل یا عملکرد تجهیزات را به صورت کلیپ‌های ویدیویی جایگذاری شده در تصاویر پانورامای ۳۶۰ درجه نمایش داد. البته در صورت نیاز به نمایش تحرک در تمام تصویر، می‌توان از ویدئوهای ۳۶۰ درجه استفاده کرد. همچنین می‌توان روند و فرایند یک آزمایش را از مراحل ابتدایی تا انتها به شکلی خلاقانه با بهره مندی از تور واقعیت مجازی به مخاطبان نمایش داد و بدین روش، یک مرجع و منبع آموزشی جذاب برای مخاطبان و علاقمندان ایجاد کرد.
استودیو طراحی و خلاقیت دیجیتال پانومن به عنوان حرفه‌ای ترین مجری عکاسی، تدوین و ساخت تور مجازی در ایران، آماده است تا با ارائه راهکارهای چندرسانه ای اطلاع رسانی و معرفی در خدمت صاحبان محترم آزمایشگاه‌ و مراکز پژوهشی باشد.

انواع تور مجازی و نمونه تورهای ساخته شده توسط استودیو پانومن:

نمونه پروژه تور مجازی کارخانه ها
نمونه پروژه تور مجازی دانشگاهها
نمونه پروژه تور مجازی مدرسه
نمونه پروژه تور مجازی مهد کودکها
نمونه پروژه تور مجازی بیمارستانها
نمونه پروژه تور مجازی رستورانها و کافی شاپها
نمونه پروژه تور مجازی هتلها و مراکز اقامتی
نمونه پروژه تور مجازی آزمایشگاه
نمونه پروژه تور مجازی نمایشگاه
نمونه پروژه تور مجازی تالارها
نمونه پروژه تور مجازی فروشگاهها
نمونه پروژه تور مجازی باشگاه و مراکز ورزشی