تور مجازی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی

نمونه تورهای مجازی ساخته شده برای دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی توسط استودیو پانومن:

دانشکده داروسازی
دانشکده داروسازی
دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال 1366 راه اندازی شد و در خیابان ولیعصر تهران در کنار دانشکده پرستاری و مامایی قرار دارد.
مشاهده
تهران
دانشکده پزشکی
دانشکده پزشکی
دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال 1338 بنیانگذاری شده و در منطقه ولنجک تهران قرار دارد.
مشاهده
تهران
مرکز آموزش خلبانی آرتا کیش
مرکز آموزش خلبانی آرتا کیش
مرکز آموزش خلبانی آرتا کیش، اولین و بزرگترین مرکز آموزش خلبانی در کشور است و با تجربه ای بالغ بر 21 سال در فرودگاه بین المللی پیام مشغول به فعالیت می‌باشد. در این تور مجازی زیبا به تماشای بخشی از ناوگان پروازی مجهز این مرکز و همچنین فضاها و امکانات آموزشی آن می‌رویم.
مشاهده
کرج
کرج
دانشگاه امام صادق(ع)
دانشگاه امام صادق(ع)
دانشگاه امام صادق (ع) به عنوان یکی از مراکز معتبر آموزش عالی علوم انسانی در کشور در سال 1361 تاسیس شده و در بزرگراه شهید چمران واقع شده است. این دانشگاه صاحب نام و معروف، محل تحصیل بسیاری از سیاسیون و مسئولین کشور بوده و از مراکز آموزشی مهم کشور بشمار می‌رود.
مشاهده
تهران
دانشکده دندانپزشکی
دانشکده دندانپزشکی
دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال 1344 با همت و تلاش دکتر شیخ الاسلامی و مرحوم استاد دکتر حسین نواب با پذیرش 120 دانشجو آغاز به کار نمود.
مشاهده
تهران
دانشکده پیراپزشکی
دانشکده پیراپزشکی
دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال 1351 بصورت یک مؤسسه آموزشی خصوصی تحت عنوان ”انستیتو عالی علوم بیمارستانی“ تأسیس گردید و در سال 1366 به ”مجتمع علوم پیراپزشکی“ تغییر نام داد.
مشاهده
تهران
دانشکده پرستاری و مامایی
دانشکده پرستاری و مامایی
دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال ۱۳۲۶ با نام مدرسه عالی پرستاری شروع به فعالیت نمود ودر سال 1365 همزمان با تغییر ساختار دانشکده، نام آن نیز به دانشکده پرستاری و مامائی تغییر یافت.
مشاهده
تهران
دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی
دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی
دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در کنار انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور و در شهرک قدس(غرب)، بلوار شهید فرحزادی واقع شده است.
مشاهده
تهران
دانشکده طب سنتی
دانشکده طب سنتی
دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال 1387 با پوشش 3 گروه آموزشی شامل داروسازی سنتی، طب سنتی و اخلاق پزشکی آغاز به کار نمود.
مشاهده
تهران
دانشکده فناوریهای نوین پزشکی
دانشکده فناوریهای نوین پزشکی
دانشکده فناوریهای نوین پزشکی شهید بهشتی از سال 1392 آغاز به کار کرده است. این دانشکده در خصوص تربیت نیروی متخصص در چهار رشته مهندسی بافت، پزشکی مولکولی، علوم سلولی کاربردی و بیوتکنولوژی فعالیت دارد.
مشاهده
تهران
دانشکده مجازی، آموزش پزشکی و مدیریت
دانشکده مجازی، آموزش پزشکی و مدیریت
دانشکده مجازی آموزش پزشکی و مدیریت دانشگاه شهید بهشتی در سال 1391 با هدف ارتقای کمی و کیفی فرآیند آموزش ، پژوهش و کارآفرینی تاسیس شده است.
مشاهده
تهران
دانشکده علوم توانبخشی
دانشکده علوم توانبخشی
دانشكده علوم توانبخشی فعاليت خود را قبل از انقلاب درسال 1353 با عنوان انستيتو بینایی‌سنجی (اپتومتری) وابسته به دانشگاه ملی سابق آغاز کرد و در نهایت با تاسيس دانشكده علوم توانبخشی در دانشگاه علوم پزشكی شهيد بهشتی موافقت شد.
مشاهده
تهران
دانشکده بهداشت و ایمنی
دانشکده بهداشت و ایمنی
دانشکده بهداشت و ایمنی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال 1351 مرکز آموزشی تحت عنوان انستيتو عالی علوم بيمارستانی تاسيس شد. در سال 1358 به مجتمع علوم پيراپزشكی تغيير نام يافت و از سال 1369 دانشكده بهداشت به طور مستقل مشغول به فعالیت شد.
مشاهده
تهران
دانشگاه امام صادق(ع)
دانشگاه امام صادق(ع)
دانشگاه امام صادق (ع) به عنوان یکی از مراکز معتبر آموزش عالی علوم انسانی در کشور در سال 1361 تاسیس شده و در بزرگراه شهید چمران واقع شده است.
مشاهده
تهران
سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی- واحد تهران غرب
سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی- واحد تهران غرب
سرای نوآوری و فناوری‌های آموزشی تهران غرب، اولین مرکز نوآوری تخصصی در زمینه تکنولوژیهای آموزشی در کشور است که با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری در دی ماه 1399 راه‌ انداری شد.
مشاهده
تهران
پردیس خواهران دانشگاه امام صادق(ع)
پردیس خواهران دانشگاه امام صادق(ع)
دانشگاه امام صادق (ع) به عنوان یکی از مراکز معتبر آموزش عالی علوم انسانی در کشور در سال 1361 تاسیس شده و در بزرگراه شهید چمران واقع شده است. تور مجازی پردیس خواهران این دانشگاه پس از اتمام فاز اول پروژه یعنی واحد برادران عکاسی و اجرا گردیده است.
مشاهده
تهران
مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی- واحد قزوین
مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی- واحد قزوین
با زیربنای 13100 مترمربع و 2500 متر مربع فضای قابل ارائه به واحدهای فن آور در سال 1390 راه اندازی گردید. این مرکز مجهز محیطی پویا برای فعالیت استارتاپ‌ها و شرکتهای در حال گسترش می‌باشد و بستری مناسب برای ارتباط دانشگاه با صنایع و پشتیبانی از ایده‌های خلاقانه را فراهم می‌نماید.
قزوین
با افزایش مراکز آموزشی و امکان انتخاب دانشگاه دلخواه برای تحصیل برای تعداد بیشتری از دانشجویان نسبت به دهه‌های گذشته، شاهد شکل‌گیری فضای رقابتی بین این مراکز به منظور جذب دانشجویان بیشتر هستیم. 
در این میان با توجه به گستردگی و تنوع فضاهای دانشگاهی و وجود قسمت‌ها و امکانات متعدد در این مراکز، بهترین راهکار معرفی و تبلیغات مراکز آموزشی استفاده از تور مجازی است.
تور مجازی دانشگاه حضرت امام صادق(ع)
با استفاده از تور مجازی علاوه بر نمایش امکانات و بخش‌های مختلف دانشگاه یا واحد آموزشی، می‌توان اطلاع‌رسانی کاملی در خصوص گروه‌های آموزشی و دپارتمانهای مختلف دانشگاه به صورت متن یا گفتار صوتی، نمایش مسیرهای دسترسی و نقشه تصویری قسمت های مختلف و ساختمانها، نمایش فعالیتهای مختلف صورت گرفته در دانشگاه با استفاده از کلیپ های ویدئویی و کلیپ‌های ویدیویی ۳۶۰ درجه، قابلیت ارتباط زنده و کنفرانس آنلاین، نمایش موقعیت مجموعه روی نقشه و غیره به دانشجویان و بازدیدکنندگان اقدام نمود. همچنین با بهره مندی از قابلیت چند زبانه بودن تورهای واقعیت مجازی، می توان امکانات و ظرفیتهای دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی را در معرض دیدن مخاطبان از سراسر دنیا قرار داد و از این طریق نسبت به جذب دانشجویان بین المللی و فرا سرزمینی اقدام نمود. در تورهای مجازی پانومن، تمام بخشهای دانشگاه مانند کلاسها، سالنهای کنفرانس و اجتماعات، کتابخانه، آزمایشگاه‌ها، سلف سرویس، خوابگاه‌ها و... به صورت مجزا قابل تعریف و نمایش هستند. همچنین با بهره‌گیری از قابلیت مسیریابی هوشمند و پیمایش خودکار، بینندگان می توانند مسیر دسترسی به هر کدام از بخشهای مورد نظر خود را مشاهده نمایند. 
تورهای مجازی استودیو طراحی و خلاقیت دیجیتال پانومن تنها ترکیب تصاویر ۳۶۰ درجه نبوده و راهکارهای کامل اطلاع‌رسانی چندرسانه‌ای به منظور معرفی و ارائه قابلیت‌ها و امکانات فضاهای آموزشی به دانشجویان و مخاطبان می باشند.

انواع تور مجازی و نمونه تورهای ساخته شده توسط استودیو پانومن:

نمونه پروژه تور مجازی کارخانه ها
نمونه پروژه تور مجازی دانشگاهها
نمونه پروژه تور مجازی مدرسه
نمونه پروژه تور مجازی مهد کودکها
نمونه پروژه تور مجازی بیمارستانها
نمونه پروژه تور مجازی رستورانها و کافی شاپها
نمونه پروژه تور مجازی هتلها و مراکز اقامتی
نمونه پروژه تور مجازی آزمایشگاه
نمونه پروژه تور مجازی نمایشگاه
نمونه پروژه تور مجازی تالارها
نمونه پروژه تور مجازی فروشگاهها
نمونه پروژه تور مجازی باشگاه و مراکز ورزشی
تور مجازی
برای آگاهی از قابلیت‌های متنوع تورهای مجازی پانومن مشاهده نمایید: