تور مجازی مغازه و فروشگاه

چرا باید برای فروشگاه خود یک تور مجازی داشته باشید؟

امروزه با توجه به گسترش فضای مجازی بسیاری از تبلیغات برای کسب و کارها نیز در همین فضای مجازی صورت می‌گیرد. تبلیغات در فضای مجازی به دسته های گوناگونی تقسیم می شود که یکی از این دسته ها شیوه نوین معرفی فضای کسب و کار در قالب تور مجازی است. تور مجازی به صورت کلی عبارت است از مجموعه ای از تصاویر پانورامای ۳۶۰ درجه که به یکدیگر متصل شده‌اند وشیوه ساخت آن نیز به این صورت می باشد که ابتدا از نقاطی از فضای مورد نظر عکس برداری صورت گرفته و سپس توسط رایانه تصاویر به یکدیگر متصل می شوند. با افزودن امکاناتی مانند تصاویر ثابت، کلیپ های ویدئویی، توضیحات متنی، نقشه و سایر امکانات دیگر تور مجازی نهایی آماده شده و بر روی وبسایت، اپلیکیشن و سایر فرمت های اطلاعاتی قابل توزیع می باشد.

در یک تور مجازی خوب تصاویر دارای حداکثر کیفیت و میزان بسیار کمی از خطا می باشند. همچنین قابلیت سازگاری با مرورگر های مختلف و دستگاه های هوشمند از دیگر نقاط قوت یک تور مجازی خوب می باشد. مخاطب شما با استفاده از تور مجازی می‌تواند به صورت مجازی در محیط کسب و کار شما حضور داشته باشد و با جزئیات و خدمات و کالاهای قابل ارائه توسط شما آشنا گردد.

تور مجازی کتابفروشی همیشه تهران

تور مجازی فروشگاه کتاب و صنایع دستی همیشه

فرض کنیم شما صاحب یک فروشگاه هستید و قصد تهیه تور مجازی از فروشگاه خود برای آشنایی هر چه بیشتر مخاطبان و مشتریان با فضای فروشگاه و همچنین جزئیات محصولات قابل ارائه در فروشگاهتان را دارید. به طور طبیعی در فضای فروشگاه شما کالاهای قابل ارائه به صورت دسته بندی شده و با چیدمانی مشخص قرار داده شده‌اند. هنگامی که کاربر در تصاویر ۳۶۰ درجه فضای فروشگاه شما را مشاهده می کند می تواند با کلیک بر روی هر یک از کالاهای مورد نظر که در تصویر موجود می باشد اطلاعات بیشتری را راجع به آن کالا کسب نماید که این اطلاعات می‌تواند به فرمت توضیحات متنی فایل صوتی کلیپ ویدئویی و یا عکس ثابت از هر یک از کالاهای فروشگاه شما باشد. حتی می‌توانید در صورت دارا بودن فروشگاه اینترنتی، لینک مستقیم به صفحه فروش محصول مورد نظر را در تور مجازی قرار دهید. بنابراین با تهیه تور مجازی ضمن معرفی فضای کلی فروشگاه خود به مشتریان، امکان معرفی جزئیات کالاها و دسته بندی های اجناس فروشگاه را به مشتریان خواهید داشت.

پانومن، به عنوان یکی از باسابقه ترین مراکز ساخت تور مجازی در ایران و دارای نشان عکاس مورد اعتماد گوگل و به عنوان مجری تور مجازی گوگل، با بهره مندی از عکاسان حرفه‌ای و تجهیزات تخصصی امکان عکس‌برداری و ساخت تورهای مجازی با کیفیت را برای کسب و کار شما و معرفی هرچه پویاتر خدمات و کالاهای قابل ارائه توسط شما به مشتریان و مخاطبان تان را فراهم نموده است. تور مجازی فروشگاه شما پس از ساخت توسط موتورهای جستجو قابل مشاهده بوده و مشتریان می‌توانند با جستجو نمودن نام فروشگاه شما در موتورهای جستجو مانند گوگل، تورمجازی و تصاویر ۳۶۰ درجه های فروشگاه شما را مشاهده نمایند.

خدمات عکسبرداری و ساخت تور مجازی پانومن