تور مجازی فروشگاه‌ها و مراکز تجاری

نمونه تورهای مجازی ساخته شده برای فروشگاه‌ها توسط استودیو پانومن:

نورسازان

تور مجازی نمایندگی‌های VIP نورسازان

صنایع لوستر نورسازان از جمله برترین تولیدکنندگان لوستر در کشور و یکی از برندهای معتبر در صنایع نور و روشنایی است. در این تور مجازی که به سفارش کاتالوگ هوشمند دیجیتال DPAPER تهیه شده است، نمایندگیهای VIP نورسازان در شهر تهران معرفی شده‌اند.

 

Image

کتابفروشی همیشه

تور مجازی کتابفروشی همیشه تهران

کتابفروشی همیشه در شهرک غرب تهران و در مرکز خرید گلستان قرار دارد. این کتابفروشی همچنین دارای بخشهای نوشت افزار، صنایع دستی، کودک و نوجوان و همچنین بخشی برای فروش قلمهای نفیس و معتبر جهانی است.

Image
با گسترش فضای رقابت میان عرضه کنندگان کالا و فروشگاه‌ها، نیاز به تبلیغات جدید و منحصربفرد اهمیت و لزومی بیش از پیش پیدا کرده است. معرفی نمای فروشگاه و محیط آن یکی از راه‌های موثر جلب اعتماد مخاطبان است. در بحث فروش آنلاین نیز چنانچه مشتریان امکان دیدن فضای واقعی فروشگاه را داشته باشند، با اطمینان و اعتماد بیشتری نسبت به خرید از فروشگاه و واحد تجازی مورد نظر خرید خود را انجام خواهند داد.
تور مجازی فروشگاه
فرض کنیم شما صاحب یک فروشگاه هستید و قصد تهیه تور مجازی از فروشگاه خود برای آشنایی هر چه بیشتر مخاطبان و مشتریان با فضای فروشگاه و همچنین جزئیات محصولات قابل ارائه در فروشگاهتان را دارید. به طور طبیعی در فضای فروشگاه شما کالاهای قابل ارائه به صورت دسته بندی شده و با چیدمانی مشخص قرار داده شده‌اند. هنگامی که کاربر در تصاویر ۳۶۰ درجه فضای فروشگاه شما را مشاهده می کند می تواند با کلیک بر روی هر یک از کالاهای مورد نظر که در تصویر موجود می باشد اطلاعات بیشتری را راجع به آن کالا کسب نماید که این اطلاعات می‌تواند به فرمت توضیحات متنی فایل صوتی کلیپ ویدئویی و یا عکس ثابت از هر یک از کالاهای فروشگاه شما باشد. حتی می‌توانید در صورت دارا بودن فروشگاه اینترنتی، لینک مستقیم به صفحه فروش محصول مورد نظر را در تور مجازی قرار دهید. بنابراین با تهیه تور مجازی ضمن معرفی فضای کلی فروشگاه خود به مشتریان، امکان معرفی جزئیات کالاها و دسته بندی های اجناس فروشگاه را به مشتریان خواهید داشت

با انتشار تور مجازی فروشگاه‌ها و مجتمع‌های تجاری در سرویس‌های گوگل، یافتن واحدهای تجازی موردنظر برایمخاطبان آسان‌تر خواهد شد.

انواع تور مجازی و نمونه تورهای ساخته شده توسط استودیو پانومن:

نمونه پروژه تور مجازی کارخانه ها
نمونه پروژه تور مجازی دانشگاهها
نمونه پروژه تور مجازی مدرسه
نمونه پروژه تور مجازی مهد کودکها
نمونه پروژه تور مجازی بیمارستانها
نمونه پروژه تور مجازی رستورانها و کافی شاپها
نمونه پروژه تور مجازی هتلها و مراکز اقامتی
نمونه پروژه تور مجازی آزمایشگاه
نمونه پروژه تور مجازی نمایشگاه
نمونه پروژه تور مجازی تالارها
نمونه پروژه تور مجازی فروشگاهها
نمونه پروژه تور مجازی باشگاه و مراکز ورزشی