پانومن | Panoman
  • صفحه اصلی
  • تور مجازی
  • نمایشگاه مجازی
  • ایران‌گردی مجازی
    • گردشگری مجازی شیراز
    • گردشگری مجازی اصفهان
    • گردشگری مجازی تهران
    • گردشگری مجازی مازندران
    • گردشگری مجازی رفسنجان
    • گردشگری مجازی کاشان
    • گردشگری مجازی ممقان
  • نمونه کارها
    • نمونه کار تور مجازی
    • نمونه کار نمایشگاه مجازی
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • EN
  • العربية

وبلاگ پانومن

نقش تور مجازی و عکاسی مدرن در توسعه گردشگری مجازی

نقش تور مجازی و عکاسی مدرن در توسعه گردشگری مجازی

24 آبان 1397
  • گردشگری مجازی

گردشگری مجازی از مفاهیم مهم و مدرن صنعت گردشگری در دنیاست. در شرایط جهان امروز که صنعت گردشگری از پولساز ترین و مهم ترین راهکار های کشورهای مختلف برای کسب درآمد می باشد، با بهره مندی از فناوری می‌توان گام‌های مهمی در توسعه این صنعت در ابعاد مختلف خصوصاً بعد معرفی و تبلیغات پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های گردشگری برداشت. در شرایط اقتصادی خواص امروز کشور ما که مشکلات متعددی ناشی از تحریم‌ها و مسائل اقتصادی مانند بیکاری و نیاز روز افزون به توسعه فضای کسب و کار وجود دارد، و همچنین با عنایت به داشته‌های عظیم و پتانسیل‌های فراوان کشور در حوزه گردشگری، یکی از بهترین و موجه ترین سرمایه گذاری ها توسعه صنعت گردشگری است.

Read more …
طراحی وب سایت تور مجازی

طراحی وب سایت تور مجازی

31 ارديبهشت 1397

تور مجازی جلوه و زیبائیهای محیط کار شما را به بیننده منتقل می کند و اثری شگفت انگیز در جذب مشتری بهمراه خواهد داشت. بازدید مجازی از محیط کار شما اثری اطمینان بخش و اعتماد بر انگیز را در ذهن مشتریان ایجاد می کند. تکنیک مدرن عکسبرداری پانوراما و تور مجازی این امکان را برای مشتریان و مخاطبان شما فراهم می کند تا ضمن بازدید مجازی، با قسمتهای مختلف محیط کار شما آشنا شوند و اعتمادی افزونتر نسبت به کسب و کار شما در ذهن خود داشته باشند.

Read more …
سئو چیست و چرا اهمیت زیادی دارد؟

سئو چیست و چرا اهمیت زیادی دارد؟

08 فروردين 1397
  • آموزشی

سئو(SEO) مخفف عبارت search engine optimization به معنای بهینه سازی برای موتورهای جستجو است اما مفهوم واقعی آن بسیار فراتر از معنای جمله آن است. برای درک بهتر اهمیت سئو باید به قدرت تاثیرگذار آن در رونق کسب و کارها اشاره نماییم. سئو در واقع از آن جهت حائز اهمیت است که مربوط به موتورهای جستجو می شود و امروزه نقش موتورهای جستجوگر اینترنتی در هدایت مشتری به یک کسب و کار، فوق العاده مهم است. با پیشرفت چشمگیر فناوری اطلاعات و دسترسی بسیاری از مردم دنیا به اینترنت، بسیاری از سوالات مردم در سراسر جهان توسط جستجو در اینترنت به جواب می رسد. بنابراین بسیاری از افرادی که نیازمند کالا یا خدمات مشخص هستند هم از طریق اینترنت اقدام به جستجو و کسب اطلاعات در خصوص محصولات یا سرویس های مورد نیاز خود می کنند.

Read more …
چه نوع وب سایتی برای شما مناسب تر است؟

چه نوع وب سایتی برای شما مناسب تر است؟

04 فروردين 1397

برای آنکه بتوانید سایتی متناسب با نوع فعالیت خود داشته باشید لازم است که ابتدا با انواع سایت و دسته بندی های وب سایت ها آشنا شوید.
وب سایت ها به طور کلی از لحاظ نوع کاربری و عملکرد به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شوند:

Read more …
چرا و چگونه حضوری موثر در فضای مجازی داشته باشید؟

چرا و چگونه حضوری موثر در فضای مجازی داشته باشید؟

26 اسفند 1396
  • آموزشی

شاید شما این جمله معروف آقای بیل گیتس موسس شرکت مایکروسافت را شنیده باشید. اگر کسب و کار شما در اینترنت حضور ندارد از کار بیکار خواهید شد. این عبارتی است که مصداق حال بسیاری از بیزینس های بوده که به دلیل عدم توجه کافی به اهمیت فضای مجازی و عدم تغییر در رویکرد خود بر مبنای تحولات جدید در دنیا به ورطه نابودی و تعطیلی کشیده شده اند. در یک کسب و کار موفق علاوه بر توجه به تعاملات سنتی در بازار می‌بایست درک جامع و دقیقی از اهمیت فضای مجازی و اینترنت وجود داشته باشد. امروزه فضای مجازی که بر بستر اینترنت شکل گرفته است تنها یک راه برای تبلیغ و جلب توجه افراد نیست بلکه محیطی است که بیشتر رشد و توسعه بسیاری از شرکتها و بنگاههای اقتصادی به واسطه آن صورت می پذیرد. اما چگونه می توان از حضوری موثر و مفید در فضای مجازی به منظور رشد و رونق کسب و کار بهره مند شد؟

Read more …
برای تبلیغ کسب و کار داشتن وبسایت بهتر است یا حضور در شبکه های اجتماعی؟

برای تبلیغ کسب و کار داشتن وبسایت بهتر است یا حضور در شبکه های اجتماعی؟

18 اسفند 1396

در دهه های گذشته شکل کسب و کارها عموماً به صورت شرکت های بزرگ و بنگاه های تجاری معظم بود که تبلیغات و رقابت آنها در بازار هم منحصر به رسانه‌های محدود تلویزیونی یا چاپی و با صرف هزینه های سنگین می بود. اما امروزه در سراسر جهان و در کشور ما کسب و کارهای کوچک و نوپای بسیاری در حال گسترش هستند. همزمان با رشد تکنولوژی و به وجود آمدن رسانه‌های جدید، شیوه تبلیغات و بازاریابی هم متفاوت گشته و دیگر منحصر به شبکه‌های تلویزیونی با مخاطبان پراکنده و رسانه های چاپی مانند روزنامه ها و مجلات نیست و رسانه های مبتنی بر وب نقش بسیار مهمی در عرصه تبلیغات کسب و کارها ایفا می کنند.

Read more …
تور مجازی چیست؟

تور مجازی چیست؟

15 اسفند 1396
  • تور مجازی

تور مجازی راهکاری نوین برای معرفی و اطلاع رسانی اماکن، کسب و کارها و صنوف مختلف است. این راهکار تبلیغاتی مبتنی بر نمایش فضاهای مختلف به صورت ۳۶۰ درجه و فراگیر به بینندگان بوده و با شبیه سازی حضور بازدید کننده در فضای مربوطه جزئیات متعددی از آن فضا را به تصویر می کشد. در تور مجازی کارگردان برخلاف کلیپ ویدئویی خود کاربر می باشد و می تواند با چرخاندن تصاویر زاویه دلخواه را مشاهده نماید. یکی از ویژگی‌های مهم تورمجازی قابلیت تجمیع اشکال مختلف اطلاعاتی و ارائه آنها در قالب یک پکیج چند رسانه ای به مخاطبان است. این اطلاعات شامل عکس، فیلم و کلیپ، نقشه و پلان، توضیحات متنی، گفتار و موسیقی است. به صورتی که با جایگذاری این اطلاعات بر روی تصاویر ۳۶۰ درجه می توان به شکلی کار آمد تمام جزئیات لازم در خصوص یک مکان را در اختیار مشاهده کنندگان قرار داد.

Read more …
چرا باید برای فروشگاه خود یک تور مجازی داشته باشید؟

چرا باید برای فروشگاه خود یک تور مجازی داشته باشید؟

14 اسفند 1396
  • تور مجازی

امروزه با توجه به گسترش فضای مجازی بسیاری از تبلیغات برای کسب و کارها نیز در همین فضای مجازی صورت می‌گیرد. تبلیغات در فضای مجازی به دسته های گوناگونی تقسیم می شود که یکی از این دسته ها شیوه نوین معرفی فضای کسب و کار در قالب تور مجازی است. تور مجازی به صورت کلی عبارت است از مجموعه ای از تصاویر پانورامای ۳۶۰ درجه که به یکدیگر متصل شده‌اند وشیوه ساخت آن نیز به این صورت می باشد که ابتدا از نقاطی از فضای مورد نظر عکس برداری صورت گرفته و سپس توسط رایانه تصاویر به یکدیگر متصل می شوند. با افزودن امکاناتی مانند تصاویر ثابت، کلیپ های ویدئویی، توضیحات متنی، نقشه و سایر امکانات دیگر تور مجازی نهایی آماده شده و بر روی وبسایت، اپلیکیشن و سایر فرمت های اطلاعاتی قابل توزیع می باشد.

در یک تور مجازی خوب تصاویر دارای حداکثر کیفیت و میزان بسیار کمی از خطا می باشند. همچنین قابلیت سازگاری با مرورگر های مختلف و دستگاه های هوشمند از دیگر نقاط قوت یک تور مجازی خوب می باشد. مخاطب شما با استفاده از تور مجازی می‌تواند به صورت مجازی در محیط کسب و کار شما حضور داشته باشد و با جزئیات و خدمات و کالاهای قابل ارائه توسط شما آشنا گردد.

Read more …

صفحه5 از5

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تورهای مجازی پربازدید

3.png
RasolAllah
sadi
shahecheragh
persepolis
persepolis
برج میلاد
نقش جهان
eram
Jahan nama
Nasir almolk
Delgosha
تور مجازی گردشگری ایران تورهای مجازی جاذبه‌های گردشگری ایران
تور مجازی جهانگردی تورهای مجازی جهانگردی
تور مجازی کسب و کارها و مشاغل تورهای مجازی کسب و کارها
این صفحه را به اشتراک بگذارید

استودیو طراحی و خلاقیت دیجیتال پانومن

پانومن، مجموعه‌ای خلاق، در زمینه تولید محتوای نوآورانه واقعیت مجازی برای معرفی کسب و کارها، مراکز تولیدی و خدماتی است. دستاورد ما به دلیل توجه ویژه به نوآوری در طراحی و تولید محتوا، باعث ثبت تصویری مثبت و اعتماد برانگیز در ذهن هزاران کاربر و مخاطب مراکز معرفی شده گردیده است و راه توسعه و پیشرفت این کسب و کارها را هموار ساخته است.



panoman
  © کلیه حقوق محفوظ است. بازنشر محتوا با ذکر نام و لینک وب‌سایت پانومن مجاز است.
تماس با ما
استودیو پانومن
  • صفحه اصلی
  • تور مجازی
  • نمایشگاه مجازی
  • ایران‌گردی مجازی
    • گردشگری مجازی شیراز
    • گردشگری مجازی اصفهان
    • گردشگری مجازی تهران
    • گردشگری مجازی مازندران
    • گردشگری مجازی رفسنجان
    • گردشگری مجازی کاشان
    • گردشگری مجازی ممقان
  • نمونه کارها
    • نمونه کار تور مجازی
    • نمونه کار نمایشگاه مجازی
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • EN
  • العربية