تور مجازی چیست

تور مجازی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

تور مجازی راهکاری نوین برای معرفی و اطلاع رسانی اماکن، کسب و کارها و صنوف مختلف است. این راهکار تبلیغاتی مبتنی بر نمایش فضاهای مختلف به صورت ۳۶۰ درجه و فراگیر به بینندگان بوده و با شبیه سازی حضور بازدید کننده در فضای مربوطه جزئیات متعددی از آن فضا را به تصویر می کشد. در تور مجازی کارگردان برخلاف کلیپ ویدئویی خود کاربر می باشد و می تواند با چرخاندن تصاویر زاویه دلخواه را مشاهده نماید. یکی از ویژگی‌های مهم تورمجازی قابلیت تجمیع اشکال مختلف اطلاعاتی و ارائه آنها در قالب یک پکیج چند رسانه ای به مخاطبان است. این اطلاعات شامل عکس، فیلم و کلیپ، نقشه و پلان، توضیحات متنی، گفتار و موسیقی است. به صورتی که با جایگذاری این اطلاعات بر روی تصاویر ۳۶۰ درجه می توان به شکلی کار آمد تمام جزئیات لازم در خصوص یک مکان را در اختیار مشاهده کنندگان قرار داد.

تور مجازی فروشگاه

 چرا باید برای فروشگاه خود یک تور مجازی داشته باشید؟

امروزه با توجه به گسترش فضای مجازی بسیاری از تبلیغات برای کسب و کارها نیز در همین فضای مجازی صورت می‌گیرد. تبلیغات در فضای مجازی به دسته های گوناگونی تقسیم می شود که یکی از این دسته ها شیوه نوین معرفی فضای کسب و کار در قالب تور مجازی است. تور مجازی به صورت کلی عبارت است از مجموعه ای از تصاویر پانورامای ۳۶۰ درجه که به یکدیگر متصل شده‌اند وشیوه ساخت آن نیز به این صورت می باشد که ابتدا از نقاطی از فضای مورد نظر عکس برداری صورت گرفته و سپس توسط رایانه تصاویر به یکدیگر متصل می شوند. با افزودن امکاناتی مانند تصاویر ثابت، کلیپ های ویدئویی، توضیحات متنی، نقشه و سایر امکانات دیگر تور مجازی نهایی آماده شده و بر روی وبسایت، اپلیکیشن و سایر فرمت های اطلاعاتی قابل توزیع می باشد.

در یک تور مجازی خوب تصاویر دارای حداکثر کیفیت و میزان بسیار کمی از خطا می باشند. همچنین قابلیت سازگاری با مرورگر های مختلف و دستگاه های هوشمند از دیگر نقاط قوت یک تور مجازی خوب می باشد. مخاطب شما با استفاده از تور مجازی می‌تواند به صورت مجازی در محیط کسب و کار شما حضور داشته باشد و با جزئیات و خدمات و کالاهای قابل ارائه توسط شما آشنا گردد.