طراحی فروشگاه اینترنتی در شیراز

طراحی فروشگاه اینترنتی در شیراز

با رواج و توسعه روزافزون فن آوری اطلاعات، هر روز بخشهای گسترده تری از گردش اقتصادی جوامع بر بستر وب انجام می شود.  رخداد موفقیت آمیز این حجم وسیع از تبادلات مالی و اقتصادی مبتنی بر بستر اینترنت منوط به داشتن زیرساختهای قوی و توسعه یافته در هر جامعه ای است تا در ضمن آن فرصت رشد و بالندگی برای کسب کارهای نوظهور و همچنین فرصت توسعه بیشتر برای بیزینس های با سابقه فراهم گردد.

با توجه به پیشرفت چشمگیر طراحی وب سایت و پلتفرمهای آن داشتن یک فروشگاه اینترنتی مجهز و با قابلیتهای فراوان برای هر کسب و کار کوچک و بزرگ فراهم است. در کنار امکانات فنی و ویژگیهای نرم افزاری نسل جدید فروشگاه های اینترنتی، وجود انواع درگاههای پرداخت و سیستم های حمل و نقل کالا نیز کار خرید و فروش آنلاین را برای فروشندگان و مشتریان راحتتر و کارآمد تر نموده است.

سایت بهتر است یا شبکه های اجتماعی

کدام یک بهتر است؟ حضور در شبکه های اجتماعی یا داشتن وب سایت اختصاصی؟

 

در دهه های گذشته شکل کسب و کارها عموماً به صورت شرکت های بزرگ و بنگاه های تجاری معظم بود که تبلیغات و رقابت آنها در بازار هم منحصر به رسانه‌های محدود تلویزیونی یا چاپی و با صرف هزینه های سنگین می بود. اما امروزه در سراسر جهان و در کشور ما کسب و کارهای کوچک و نوپای بسیاری در حال گسترش هستند. همزمان با رشد تکنولوژی و به وجود آمدن رسانه‌های جدید، شیوه تبلیغات و بازاریابی هم متفاوت گشته و دیگر منحصر به شبکه‌های تلویزیونی با مخاطبان پراکنده و رسانه های چاپی مانند روزنامه ها و مجلات نیست و رسانه های مبتنی بر وب نقش بسیار مهمی در عرصه تبلیغات کسب و کارها ایفا می کنند.

تور مجازی چیست

تور مجازی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

تور مجازی راهکاری نوین برای معرفی و اطلاع رسانی اماکن، کسب و کارها و صنوف مختلف است. این راهکار تبلیغاتی مبتنی بر نمایش فضاهای مختلف به صورت ۳۶۰ درجه و فراگیر به بینندگان بوده و با شبیه سازی حضور بازدید کننده در فضای مربوطه جزئیات متعددی از آن فضا را به تصویر می کشد. در تور مجازی کارگردان برخلاف کلیپ ویدئویی خود کاربر می باشد و می تواند با چرخاندن تصاویر زاویه دلخواه را مشاهده نماید. یکی از ویژگی‌های مهم تورمجازی قابلیت تجمیع اشکال مختلف اطلاعاتی و ارائه آنها در قالب یک پکیج چند رسانه ای به مخاطبان است. این اطلاعات شامل عکس، فیلم و کلیپ، نقشه و پلان، توضیحات متنی، گفتار و موسیقی است. به صورتی که با جایگذاری این اطلاعات بر روی تصاویر ۳۶۰ درجه می توان به شکلی کار آمد تمام جزئیات لازم در خصوص یک مکان را در اختیار مشاهده کنندگان قرار داد.

تور مجازی فروشگاه

 چرا باید برای فروشگاه خود یک تور مجازی داشته باشید؟

امروزه با توجه به گسترش فضای مجازی بسیاری از تبلیغات برای کسب و کارها نیز در همین فضای مجازی صورت می‌گیرد. تبلیغات در فضای مجازی به دسته های گوناگونی تقسیم می شود که یکی از این دسته ها شیوه نوین معرفی فضای کسب و کار در قالب تور مجازی است. تور مجازی به صورت کلی عبارت است از مجموعه ای از تصاویر پانورامای ۳۶۰ درجه که به یکدیگر متصل شده‌اند وشیوه ساخت آن نیز به این صورت می باشد که ابتدا از نقاطی از فضای مورد نظر عکس برداری صورت گرفته و سپس توسط رایانه تصاویر به یکدیگر متصل می شوند. با افزودن امکاناتی مانند تصاویر ثابت، کلیپ های ویدئویی، توضیحات متنی، نقشه و سایر امکانات دیگر تور مجازی نهایی آماده شده و بر روی وبسایت، اپلیکیشن و سایر فرمت های اطلاعاتی قابل توزیع می باشد.

در یک تور مجازی خوب تصاویر دارای حداکثر کیفیت و میزان بسیار کمی از خطا می باشند. همچنین قابلیت سازگاری با مرورگر های مختلف و دستگاه های هوشمند از دیگر نقاط قوت یک تور مجازی خوب می باشد. مخاطب شما با استفاده از تور مجازی می‌تواند به صورت مجازی در محیط کسب و کار شما حضور داشته باشد و با جزئیات و خدمات و کالاهای قابل ارائه توسط شما آشنا گردد.

 

طراحی سایت در شیراز

طراحی سایت در شیراز

پانومن با بهره گیری از متخصصان حرفه ای در زمینه طراحی سایت در شیراز، ارائه دهنده خدمات طراحی انواع وب سایت های شرکتی، آموزشی، آگهی، خبری، شخصی، گالری، پرتالهای سازمانی و اداری و همچنین فروشگاههای اینترنتی فعالیت دارد. طراحی و توسعه وب سایت در پانومن با بهره گیری از جدیدترین متدهای طراحی روز دنیا مانند طراحی ریسپانسیو(واکنش گرا)، فریمورکهای مطرح و توجه به نکات مهمی مانند سرعت بارگزاری، امنیت، سئو(بهینه سازی برای موتورهای جستجو)، تم و گرافیک مرتبط با حوزه کاری سایت و... انجام می پذیرد.

گردشگری مجازی چیست

گردشگری مجازی چیست؟

توسعه صنعت گردشگری از جمله مهمترین رویکردهای بسیاری از کشورهای جهان است. از جمله اهدافی که در پس توسعه صنعت گردشگری در کشورهای جهان دنبال می‌شود، بحث درآمد زایی و همچنین گسترش نام و اهمیت کشورها و به نوعی برند سازی برای کشورها در عرصه جهانی است.