تور مجازی چیست

تور مجازی چیست؟

تور مجازی راهکاری نوین برای معرفی و اطلاع رسانی اماکن، کسب و کارها و صنوف مختلف است. این راهکار تبلیغاتی مبتنی بر نمایش فضاهای مختلف به صورت ۳۶۰ درجه و فراگیر به بینندگان بوده و با شبیه سازی حضور بازدید کننده در فضای مربوطه جزئیات متعددی از آن فضا را به تصویر می کشد. در تور مجازی کارگردان برخلاف کلیپ ویدئویی خود کاربر می باشد و می تواند با چرخاندن تصاویر زاویه دلخواه را مشاهده نماید. یکی از ویژگی‌های مهم تورمجازی قابلیت تجمیع اشکال مختلف اطلاعاتی و ارائه آنها در قالب یک پکیج چند رسانه ای به مخاطبان است. این اطلاعات شامل عکس، فیلم و کلیپ، نقشه و پلان، توضیحات متنی، گفتار و موسیقی است. به صورتی که با جایگذاری این اطلاعات بر روی تصاویر ۳۶۰ درجه می توان به شکلی کار آمد تمام جزئیات لازم در خصوص یک مکان را در اختیار مشاهده کنندگان قرار داد.

بینندگان تور مجازی از هر جایی می‌توانند فضای مکان معرفی شده را در بهترین حالت مشاهده نمایند و ضمن گردش در محیط با خدمات و کالاهای قابل ارائه کسب و کار مورد نظر آشنا شوند. ساختار تور مجازی تلفیقی از عکاسی صنعتی و برنامه نویسی و طراحی دیجیتال است. در بخش عکسبرداری و فیلمبرداری تصاویر متعددی از محیط مورد نظر تهیه می‌شود و سپس با ترکیب تصاویر حاصل شده در محیط کاربری تور مجازی و چیدمان عناصر و اطلاعات مورد نظر خروجی نهایی آماده می گردد. خروجی های تور مجازی برای تمام سیستم‌های عامل مانند ویندوز، اندروید و مک قابل تهیه است اما رایج ترین خروجی پروژه های تور مجازی خروجی مخصوص وب و موبایل است که عمدتاً با فرمت html5 ارائه می گردد.

برای اطلاعات بیشتر درباره قابلیتهای تور مجازی و مشاهده نمونه کارها ملاحظه نمایید: خدمات تور مجازی پانومن

 

تالار قصر رز در منطقه عظیمیه کرج

مشاهده نمایید: نمونه تورهای مجازی تولید شده توسط پانومن

یک تور مجازی خوب باید دارای تصاویری با کیفیت بالا و سازگاری کامل با همه مرورگرها و دستگاه های هوشمند باشد تا تجربه‌ای لذت‌ بخش را در اختیار بیننده قرار دهد. حجم و سرعت بارگذاری مناسب، نمایش روان تصاویر، عدم وجود خطا در تصاویر، فاصله مناسب نقاط عکسبرداری شده، جلوه های تصویری و افکت های مناسب حین جابجایی بین نقاط، امکان شناسایی و ایندکس شدن توسط موتورهای جستجو و پشتیبانی از هدستهای واقعیت مجازی از دیگر فاکتورهای مهم یک تور بازدید مجازی ایده آل و مناسب می باشد. یک تور مجازی خوب تاثیری مثبت بر رونق کسب و کار و افزایش مشتری دارد و باعث جذب مخاطبان بیشتری به سمت مجموعه مورد نظر می شود.(مشاهده نمایید: چرا باید برای فروشگاه خود یک تور مجازی داشته باشید؟)

تور مجازی گوگل نیز ترکیبی از تصاویر ۳۶۰ درجه است که در سرویس Street View گوگل که یکی از سرویس های زیر مجموعه Google Maps است بارگذاری می شوند.

تور مجازی چیست
در این وب سایت به صورت کامل اطلاعات مربوط به تور مجازی شامل معرفی، امکانات و قابلیت ها، مزیت ها، مراحل ساخت، قیمت و تعرفه ها، اطلاعات فنی و مقالات مرتبط و همچنین نمونه تورهای مجازی ایرانی و جهانی را گرد آورده ایم. تیم مجرب پانومن با دارا بودن سالها تجربه در زمینه عکسبرداری و ساخت تور مجازی و همچنین داشتن تجهیزات حرفه ای و بروز، ضمن رعایت تمام اصول ذکر شده در تهیه تور مجازی آماده است تا نسبت به تهیه و ارائه تور مجازی از فضاهای گردشگری و فرهنگی، تجاری، اقامتی، آموزشی، صنعتی، خدماتی، کسب و کار و...در سراسر ایران و ارائه آن در قالب وب سایت (یا بارگذاری آن بر روی وب سایت شما) و اپلیکیشن گوشی‌های هوشمند اقدام نماید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.