تور مجازی شرکت ها و سازمان ها

شرکت ها، اداره جات و سازمان ها محل رخداد بسیاری از فعالیتهای اقتصادی و خدماتی در جامعه هستند. این مجموعه ها اعم از خصوصی یا دولتی دارای خدمات تعریف شده و طیف مشخصی از مراجعین و مخاطبین می‌باشند. برای آگاهی مراجعان و مخاطبان از گستره خدمات رسانی شرکت ها و سازمان ها، ارائه اطلاعات در بسترهای مختلف اطلاع رسانی امری مهم و ضروری است. یکی از کارآمدترین بسترهای اطلاع رسانی بستر وب می باشد که به طور روز افزون در حال گسترش و فراگیری هر چه بیشتر است. در بستر وب و اینترنت انواع مختلفی از راهکارهای اطلاع رسانی وجود دارند. با پیشرفت فناوری ابزارهای مدرن و موثری در زمینه ارائه اطلاعات و معرفی خدمات به مخاطبان ظهور یافته اند. یکی از این ابزارهای کارآمد تور مجازی است. با استفاده از تور مجازی امکان نمایش محیط کاری به صورت فراگیر میسر می‌شود و می‌توان انواع بخش ها و دپارتمان های اداری را به بینندگان نمایش داد.
تور مجازی شرکتها و سازمانها
علاوه بر امکان نمایش کامل فضای کاری در اداره جات و سازمان ها، قابلیت های متعدد و جذاب دیگری برای اطلاع‌رسانی به مخاطبان در تور مجازی میسر است. امکان ارائه اطلاعات متنی مربوط به هر بخش که با کلیک برای نقاط خاص فعال می شود، امکان قرار دادن بخش هایی از تصویر ۳۶۰ درجه به صورت کلیپ (پانورامای زنده یا گویا) که با استفاده از این ویژگی یک شخص می تواند با ارائه توضیحات ویدئویی نسبت به بخش ها و خدمات قابل ارائه در شرکت یا سازمان مورد نظر نقش موثری در کیفیت معرفی خدمات سازمان یا شرکت مربوطه ایفا نماید، امکان مشخص نمودن موقعیت دقیق محل مجموعه بر روی نقشه جغرافیایی و همچنین موقعیت تک تک نقاط عکسبرداری شده بر روی نقشه یا پلان ساختمان که به کاربران کمک می کند تا ساختمان مجموعه و موقعیت قرارگیری واحدهای مختلف آن را مشاهده نمایند، از جمله امکانات خاص و موثر تور مجازی در امر اطلاع رسانی است.

به طور خاص تور بازدید مجازی می‌تواند هر آنچه که در خصوص یک شرکت یا سازمان باید به مخاطبان ارائه شود را به شکل جذاب و هوشمندانه به تصویر بکشد.

نمونه تور مجازی شرکت

مرکز طراحی سایت و ساخت تور مجازی پانومن به عنوان عکاس مورد تایید گوگل در ایران آماده است تا عکس برداری و ساخت تور مجازی شرکتها، سازمانها و مراکز اداری در سراسر ایران را با بالاترین کیفیت ممکن انجام دهد. علاوه بر تور مجازی تحت وب سایت، تور مجازی گوگل این مراکز نیز به صورت رایگان در سرویس های گوگل بارگذاری می گردد.