تور مجازی املاک

تور مجازی املاک و مزایای آن

تلاش برای انجام معاملات و عرضه املاک موجود برای فروش یا اجاره از اهداف اصلی و دغدغه های فعالان صنف املاک می باشد. مشتریان تلاش دارند تا با دیدن تعداد بیشتری از ملک های مورد نظرشان، دامنه حق انتخاب خود را فراتر کرده و با خاطری آسوده تر خانه، ویلا، مغازه و یا هر نوع ملک دیگر مدنظرشان را انتخاب کنند.
از سوی دیگر فرایند نمایش تک تک املاک موجود و قابل عرضه برای مشاورین املاک فرآیندی زمان‌بر و بعضا دشوار است. امروزه در کشورهای پیشرفته جهان تکنیک عکاسی ۳۶۰ درجه و تور مجازی به کمک حرفه خرید و فروش املاک و مستغلات آمده است.

نمونه تور مجازی املاک

با بهره مندی از تور مجازی می توان از املاک مورد نظر تصاویر ۳۶۰ درجه پانوراما تهیه نموده و پوشش کاملی از فضاهای داخلی و بیرون املاک را در قالب بازدید مجازی به بازدیدکنندگان ارائه نمود. به عنوان مثال در تور بازدید مجازی از یک خانه می توان از بخش‌های بیرونی خانه شامل بیرون ساختمان، پارکینگ، راهروها، آسانسور و همچنین فضای درونی خانه شامل اتاقها، سالن پذیرایی، آشپزخانه و سایر امکانات عکس ۳۶۰ درجه تهیه نمود. پس از اتصال این تصاویر به یکدیگر در قالب تور مجازی، بینندگان قادر هستند تا تمام فضای خانه را مشاهده نمایند و با جزئیات ملک به صورت کامل آشنا شوند.
 از مزایای تور بازدید مجازی برای املاک صرفه جویی در زمان انجام معاملات، دسترسی راحت به طیف وسیع‌تری از املاک دلخواه برای مشتریان، راحت تر بودن فروشندگان املاک از بابت اینکه تعداد زیادی از افراد قبل از معامله به ملک آنها که بعضاً محل زندگی فعلی آنها است مراجعه نمی کنند، در دسترس بودن تور مجازی ملک آنها از هر جا و در هر ساعت و عدم نیاز به تعیین نمودن زمانی خاص برای بازدید، امکان ارائه بهترین و مرتب ترین نما از وضعیت ملک و... می باشد.
با هزینه ای اندک امکان بهره مندی از ویژگی های مفید تور مجازی برای کسب و کارهای مرتبط با خرید و فروش املاک فراهم می گردد و این مسئله مطمئناً گامی مفید در رونق این صنعت خواهد بود.
پانومن به عنوان یکی از باسابقه ترین و با تجربه ترین مراکز ساخت تور مجازی در ایران آماده است تا به بهترین شکل ممکن فروشندگان، اجاره دهندگان و مشاورین املاک محترم را در زمینه تهیه تور مجازی املاک یاری دهد.
تور مجازی املاک