کرونا و تور مجازی

کرونا و تور مجازی

در سبک زندگی متفاوتی که شیوع ویروس کرونا برای تقریباً تمام مردم دنیا پدید آورده است فضای مجازی و محتوای آنلاین با استقبال بسیار گسترده تری نسبت به قبل مواجه شده است.

در زمینه گردشگری مجازی، محتوای مربوطه در سایت پانومن که در قالب تورهای مجازی جاذبه های گردشگری شیراز قرار دارند، با استقبال بسیار گسترده مخاطبان داخلی و خارجی مواجه شدند به نحوی که سرور مجموعه پانومن به سرور قدرتمندتر و پر بازدید ارتقا داده شده و ترافیک ماهیانه وب سایت پانومن به میزان ۲۵ برابر نسبت به قبل افزایش یافت.

این افزایش تقاضا برای بازدید محتوای تورهای مجازی بیانگر اهمیت تهیه و تولید محتوای با کیفیت و ارزشمند برای فضای مجازی است.

در کنار محتوای آماده تور مجازی، بسیاری از مجموعه ها و کسب و کارها نیز تمایل خود را برای تهیه تور مجازی از محیط کار خود نشان دادند که البته به دلیل شرایط به وجود آمده متاثر از شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های سفر و رفت و آمد متاسفانه امکان انجام پروژه های عکاسی برای ما میسر نبود.

به هر حال آنچه زندگی پس از همه گیری کرونا به ما آموخت توجه به اهمیت حضور کسب و کارها در فضای مجازی است. بسیاری از کسب و کارها ادامه حیات خود را از طریق اینترنت امکان پذیر می یابند و کاربران نیز با سرعت بیشتری نسبت به پذیرش سبک زندگی دیجیتال روی آورده‌اند. ما در استودیو طراحی و خلاقیت دیجیتال پانومن برای تولید فضاهای سه بعدی و واقعیت مجازی و امکان عرضه کالاها و خدمات و آثار قابل ارائه صاحبان کسب و کارها برنامه ریزی گسترده‌ای انجام داده ایم و به یاری خداوند، نوید بهره‌برداری از پلتفرم های قدرتمند و متفاوتی را در آینده نزدیک به مخاطبان و مشتریان ارجمند استودیو پانومن می دهیم.

امیدواریم این ویروس منحوس هرچه سریعتر از تمام کشورهای جهان و ایران عزیز رخت بر بسته و سلامتی برای همگان فراهم گردد.