قابلیت نمایش خودکار در تور مجازی

قابلیت نمایش خودکار در تور مجازی

از دیرباز تاکنون، کلیپ و تیزر از مهم‌ترین راهکارهای تبلیغاتی بوده است. تصویر و گفتار دو رکن اصلی تیزرهای تبلیغاتی است و در مدت زمانی مشخص مقدار معینی از محتوا به بینندگان منتقل می شود. با ظهور رسانه های نوین اطلاع رسانی مانند تور مجازی، پرده جدیدی از تبلیغات و اطلاع رسانی با رویکرد تعامل با کاربران شکل گرفته است.

تور مجازی علاوه بر امکان کنترل کامل توسط کاربر، امکان نمایش خودکار و در واقع نمایش به صورت از قبل کارگردانی شده را نیز دارا است. با مشاهده نسخه راهبری خودکار تور مجازی که یک مثال کوتاه از تور مجازی تخت جمشید است، مشاهده می کنید که به صورت کاملا خودکار امکان نمایش تور مجازی به کاربران وجود دارد. در این حالت تصاویر با زاویه و سرعت مشخص شده حرکت می‌کنند و در نقاط مورد نظر چرخش تصاویر متوقف شده و انواع باکس های اطلاعاتی نمایش داده می شوند. این باکس های اطلاعاتی قابلیت نمایش کلیپ، گالری عکس، نقشه و پلان، متن، صوت و موسیقی، صفحات وب و حتی تصاویر ۳۶۰ درجه را دارا می باشند.

در طول پروسه نمایش خودکار تور مجازی، قابلیت تعامل کاربران نیز به صورت کامل فراهم است. به عنوان مثال در صورت تمایل به مشاهده دقیق تر یک بخش، نمایش خودکار متوقف می شود و با کلیک کاربر یا گذشت زمانی مشخص مجدداً راه اندازی می گردد.

 قابلیت نمایش خودکار در تور مجازی امکانی است که توسط آن می توان با یک کارگردانی مناسب تاثیری دو چندان بر مخاطبان ایجاد کرد و علاوه بر بهره مندی از مزایای تیزر تبلیغاتی که نمایش خودکار تورهای مجازی فراهم می‌سازد، به کاربران این امکان را داد تا هر جا نیاز به مکث یا مشاهده نمای متفاوت داشته باشند به راحتی با کنترل آن چه که می بینند به اطلاعات مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قابلیت های تور مجازی به بخش ساخت تور مجازی پانومن مراجعه فرمایید.