استقبال بی نظیر از محتوای گردشگری مجازی

استقبال بی نظیر از محتوای گردشگری مجازی

امسال مخاطبان عزیز داخلی و خارجی به صورت مجازی میهمان شیراز هستند و در فضاهای خلوت و دلنشین در جاذبه‌های گردشگری شیراز به سیر و سیاحت مشغول اند.

خوشحالیم که مفتخریم مانند همیشه میزبان مهمانان ارجمند داخلی و خارجی به شهر شیراز می باشیم، با این تفاوت که سنت حسنه مهمان نوازی شیرازی ها را امسال به صورت مجازی اجرا می‌کنیم.


تورهای مجازی شیراز

با توجه به شروع به ویروس کرونا و عدم امکان سفر در نوروز امسال، استقبال مخاطبان از تورهای مجازی گردشگری به نحو چشمگیری افزایش یافت. میزان بازدید از تورهای مجازی موجود در وبسایت پانومن به حدی رشد یافته که ناگزیر از انجام عملیات ارتقاء سرور ها و توان عملیاتی سایت بودیم. از اینکه توانستیم امکان سفر مجازی را با استفاده از تورهای مجازی با کیفیت برای هموطنان عزیز و همچنین مخاطبان گسترده از سراسر دنیا فراهم کنیم خوشحال و خرسندیم. همانطور که در بخش های مختلف سایت بر روی قابلیت ها و پتانسیل های تورهای مجازی تاکید کردیم، رویدادهای مانند شرایط خاص فعلی در ایران و جهان ضرورت سرمایه‌گذاری بیش از پیش را بر روی راهکارهای اطلاع رسانی مجازی تقویت می کند.

امیدواریم که با یاری خداوند متعال، اراده مسئولان و همت متخصصان در حوزه گردشگری مجازی، تبدیل به یکی از کشورهای پیشرو در جهان در زمینه گردشگری مجازی شویم و جاذبه های فراوان و ارزشمند گردشگری و میراث فرهنگی کشور عزیزمان را به جهانیان معرفی کنیم. از انرژی مثبت مخاطبان و بازخوردهای سراسر لطف شما بزرگواران بی نهایت سپاسگزاریم و برای همه هموطنان و جهانیان آرزوی سلامتی و بهروزی داریم.