قابلیت ارتباط زنده و کنفرانس آنلاین

در تورهای مجازی و نمایشگاه‌های مجازی پانومن

کنفرانس آنلاین در تورهای مجازی و نمایشگاههای مجازی

ارتباط زنده میان شما و مشتریانتان به شکلی مطلوب و موثر

با استفاده از قابلیت ارتباط زنده در تورهای مجازی و نمایشگاههای مجازی پانومن، به راحتی با مشتریان و مخاطبان خود در ارتباط هستید.

 

دست مشتری یا مخاطب خود را گرفته و به هر نقطه دلخواه از محل کسب و کار خود که از آن تور مجازی تهیه شده است ببرید و توضیحات مورد نظر خود را به ایشان با صوت و تصویر ارائه دهید. بر روی هر یک از آیتم های موجود در تصویر مانند محصولات خود کلیک کرده و توضیحات و جزئیات کامل مربوط را به مخاطبان و بینندگان تور مجازی یا نمایشگاه مجازی بیان کنید.

کنفرانس آنلاین

چگونه کار می‌کند؟

با قابلیت ارتباط زنده و کنفرانس آنلاین تورها و نمایشگاههای مجازی پانومن، شما می توانید به عنوان ادمین تور یا نمایشگاه در تور مجازی لاگین کنید. سپس تمام کاربران آنلاین بودن شما را مشاهده می کنند و در صورت تمایل به شما درخواست ارتباط می دهند. پس از تایید شما آنها به جلسه ارتباط زنده می پیوندند. شما می توانید تصویر وب‌کم و میکروفون خود را با کاربران به اشتراک بگذارید. کاربران نیز قادر هستند تا صدا و تصویر خود را در صورت تمایل به اشتراک بگذارند. شما قادر هستید تا کنترل و ناوبری تور (چرخش، حرکت بین نقاط و مکانهای مختلف، کلیک بر روی آیتمهای قابل کلیک و باز کردن پنجره های اطلاع رسانی و...) را برای تمام کاربران در دست گیرید و یا اجازه دهید آنها خود آزادانه به گردش بپردازند. شما حتی قادر هستید تا کنترل و ناوبری تور را به هریک از مهمانان مورد نظر خود اعطا کنید تا کنترل تور را برای همه بدست گیرد و همه صدا و تصویر او را نیز دریافت کنند. در هر لحظه قادر به قطع ارتباط یا قطع صدا و وبکم هریک از کاربران متصل شده هستید. همچنین می توانید جلسه را به حالت مشغول برده تا کاربران جدید دیگری امکان ارتباط نداشته باشند. ارتباطات این قابلیت بصورت ارتباط نظیر به نظیر (Peer to Peer) بوده و توسط سرورهای ابری (cloud) قدرتمند پانومن که در داخل کشور قرار دارند نیز پشتیبانی می شود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید

معرفی قابلیت ارتباط زنده و کنفرانس آنلاین در تورهای مجازی و نمایشگاههای مجازی

راهنمای میزبان جلسه ارتباط زنده

previous arrow
guide
guide1
guide2
guide3
guide4
guide5
guide6
guide7
next arrow
Shadow